Trendovi društvenih mreža za 2022

by Sanja
0 Komentar

Na način na koji će brendovi koristiti društvene mreže za promociju svojih proizvoda u 2022. godini, umnogome su uticali događaji u poslednje dve godine.

Društvene mreže imaju preko 3,7 milijardi korisnika širom sveta. Ako vaše poslovanje nije prisutno na mreži, to ne znači samo gubitak potencijalnih kupaca. Time zaostajete i za konkurencijom koja uspešno upravlja svojim poslovanjem koristeći iste.

Trendovi društvenih mreža se razvijaju vrtoglavom brzinom i brendovi traže način da efikasno angažuju svoju publiku i ove godine. Kako bi vaši marketinški planovi bili uspešni u 2022. godini, obratite pažnju na sledeće trendove.

Prodaja preko društvenih mreža

Povećano korišćenje društvenih mreža koje je nastalo kao rezultat pandemije, rezultiralo je povećanjem prodaje preko istih. Ovo je trend koji ne pokazuje znake da će brzo proći.

S obzirom na to da skoro 80 % potrošača istražuje potencijalne kupovine online, neka se i vaše poslovanje razvija u tom smeru. Što jednostavnije, to bolje. Svako komplikovanje i dodatni koraci koje potrošači trebaju napraviti pre direktne kupovine, mogu ih navesti da izgube pažnju i odustanu od iste.

Video sadržaj

Iako je već prisutan određeno vreme, čini se da postaje polako centralni deo kada je u pitanju marketing. Uz brzi rast Tik Tok-a i Instagram-a, važnost kvalitetnog video sadržaja ima tendenciju porasta i ove godine. Preko 35% preduzeća već koristi video za promociju i prodaju svojih proizvoda i usluga.

Ne samo da video snimci imaju bolji učinak i generišu veći nivo angažovanja od sadržaja zasnovanog na tekstu ili slikama, već ih je lako prilagoditi različitim društvenim mrežama zbog njihove svestranosti.

Organski doseg ili plaćeno oglašavanje

Sve više brendova se suočava sa padom organskog dometa. Samim tim se nameće potreba za plaćenim oglašavanjem kako bi se doseglo do većeg broja ciljne publike. Definitivno ćete imati koristi od ulaganja u plaćeno oglašavanje.

Strateško ciljanje i prilagođavanje sadržaja onim segmentima publike za koje postoji verovatnoća da će kupiti vaš proizvod ili uslugu, zajedno sa unapređenjem postova sa najboljim učinkom, sjajni su načini da se poveća efikasnost plaćenog oglašavanja.

Ovo ne znači da organski doseg treba zanemariti, jer je i dalje od vitalnog značaja za podizanje svesti i angažovanja.

Audio sadržaj na društvenim mrežama

Posle velikog rasta audio aplikacije Clubhouse, sa preko 10 miliona registrovanih korisnika od februara prošle godine, i Twitter-ove audio platforme Twitter Spaces, ovaj vid marketinga doživljava ogromnu ekspanziju.

Razgovor se obavlja u realnom vremenu u kojem slušaoci mogu aktivno učestvovati, pa tako brendovima nudi način da se direktno povežu sa svojim potencijalnim kupcima. Ova nova vrsta konverzacijskog marketinga je moćan način da se personalizuje korisničko iskustvo, a usput gradi poverenje i kredibilitet.

Iako društvene audio platforme predstavljaju donekle neistraženu teritoriju, njihova neosporna popularnost kod publike znači da oni brendovi koji dobro shvate ovaj novi medij, imaju potencijal velikog uspeha.

Brendovi bi trebalo da budu svesni ovih ključnih trendova na društvenim mrežama, što ne znači ignorisanje marketinških osnova. Jednostavno korišćenje ovih trendova bez jedinstvenog sadržaja i marketinške strategije se verovatno neće isplatiti na duge staze.

Ostavite komentar

* Korišćenjem ovog obrasca saglasni ste sa čuvanjem i rukovanjem vašim podacima na ovoj veb stranici.

Ova veb lokacija koristi kolačiće da poboljša vaše iskustvo. Prihvati

error: Content is protected !!